loading...
پرتال تفریحی سرگرمی |سرگرمی برای زندگی|
اطلاعیه مهـــم
آخرین ارسال های انجمن
Sajad-Vahnan بازدید : 4823 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

جکهای عاشقانه و سرگرمی

 

= = = = = = شوخی های عاشقانه = = = = =

 

سلام این چه اخلاق بدیه تو داری؟؟؟

چرا هرچی از ادم برمیداری دیگه نمیدی؟؟؟

نمیگی من دلمو لازم دارم...؟؟؟

 

FUN2LIFE.IR

 

= = = = = = شوخی های عاشقانه = = = = =

 

اگه بگن شجاع ترین، عاقلترین، زیبا ترین آدم کیه؟؟

انگشتمو به طرف تو دراز میکنم و میگم این نمیتونه باشه....!!!!

 

FUN2LIFE.IR

 

= = = = = = شوخی های عاشقانه = = = = =

= = = = = = شوخی های عاشقانه = = = = =


صد دفعه بهت گفتم راه که میری جلوی پاتو نگاه کن

باز هم که افتادی تو قلب من

 

FUN2LIFE.IR

 

= = = = = = شوخی های عاشقانه = = = = =

 

سه نفر تو قلب من جا دارن:

خدا

مادرم

پدرم

آخی تو نیستی.......

آخه تو ضربان قلبمی

 

FUN2LIFE.IR

 

= = = = = = شوخی های عاشقانه = = = = =

 

دلم بدجوری هواتو کرده

لحظه شماری میکنم برای اون وقتی که حقت رو بذارم کف دستت!!

 

FUN2LIFE.IR

 

= = = = = = شوخی های عاشقانه = = = = =

 

خواستم ازت تشکر کنم و بگم به تو افتخار میکنم،

چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منو از سر کار گذاشتنت

نا امید نمیکنی.....

 

FUN2LIFE.IR

 

= = = = = = شوخی های عاشقانه = = = = =

 

اگر میبینی انقدر دوستت دارم،

اگه میبینی فدات میشم،

اگر میبینی تو دنیا با کسی عوضت نمیکنم،

باور کن قرص اکس خوردم تو توهمی...

 

FUN2LIFE.IR

 

............. این پست به دلیل سن کم شما سانسور شده استنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند

 

 

FUN2LIFE.IR

 

نرو پایین

.

.

.

.

.

بهت میگم نرو پایین

.

.

.

.

.

.

بخاطر همین پروبازیهاته که دووست دارم..

 

FUN2LIFE.IR

 

= = = = = = شوخی های عاشقانه = = = = =

 

 

دوستت ندارم به اندازه ی اقیانوس،

چون ی روزی تموم میشه

دوستت ندارم به اندازه  خورشید،

چون ی روز غروب میکنه

دوستت دارم به اندازه روت چون هیچ وقت کم نمیشه..

 

FUN2LIFE.IR

 

 

 

= = = = = = شوخی های عاشقانه = = = = =

اگه بگم واسم عزیزی، اگه بگم قبلمی

اگه بگم دوست دارم، اگه بگم هیچ وقت فراموشت نمیکنم

واسم " لپ لپ " میخری؟؟؟

 

FUN2LIFE.IR

 

 

= = = = = = شوخی های عاشقانه = = = = =

 

 

+  -  +  -  +  -  +  -  +  -  +  نه!!

بشین با خودت جمع و تفرییق کن ببین

چندمین باره که سرکار رفتی؟؟

 

FUN2LIFE.IR

 

= = = = = = شوخی های عاشقانه = = = = =

 

 

 

میدونی فرق تو با توپ چیه؟؟

توپ رو باید شوت کرد ولی

تو خودت شووووتی


FUN2LIFE.IR

 

 

= = = = = = شوخی های عاشقانه = = = = =

 

سوراخ جورابتم کوک بزنی فنا شدیم

چروک لباستیم اتو بزنی هلاک شدیم.

 

FUN2LIFE.IR

 

= = = = = = شوخی های عاشقانه = = = = =

 

وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت میکنم نه !

فقط بهت فرصت میدم دلت واسم تنگ بشه.....

 

 

FUN2LIFE.IR

 

= = = = = = شوخی های عاشقانه = = = = =

 

.

.

.

.

من که با تو تعارف ندارم!

اگه چیزی بود همون بالا بهت میگفتم.....

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید ...

سایت بروز فان 2 لایف

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با عوض کردن قالب سایت موافق هستید ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 424
  • کل نظرات : 113
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 262
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 22,509
  • بازدید کلی : 308,236
  • کدهای اختصاصی
    فیلم و سریال
    آهنگ های جدید
    تــبلیغات متنی
    نرم افزارهای کاربردی
    v 24.0 Final

    chrome
    v 30.0.1599.101

    v 10.0.9200.16438

    v 17.0.1241.45 final

    v 7.0.302.0 Trial

    v 2014 14.0.0.4651

    v 6.18 Build 2

    Pro 10.0

    v 10.0.8 Full

    v13.0.3020.8

    2014.15.01400

    v 5.0 Final

    v 3.6.0.87

    v 11.5.0.228 Final

    v 4.1.1.13

    بخش آموزش


    دانلود تولبار ما

    سئو
    SEO Reports for fun2life.ir

    Webutation