loading...
پرتال تفریحی سرگرمی |سرگرمی برای زندگی|
اطلاعیه مهـــم
آخرین ارسال های انجمن
Sajad-Vahnan بازدید : 163 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

 

اس ام اس های اسفند ماه

 

 

فحش رکیکی که ما پسرا به هم میدیم
ارزشش صد برابر اون عزیزمیه که بعضی دخترا از رو حسادت به هم میگن...!!!!!

 

 

شما میتوانید این پست را در ادامه ی مطلب دنبال کنید....!!!!


قدیما می گفتن
هر سال بهتر از پارسال
الان باید گفت
هر سال گوه تر از پارسال

 

FUN2LIFE.IR

******  اس ام اس های جدید اسفند ماه ******

 

من اگه یه غده سرطانی بودم هم پیشرفت نمی کردم :|


FUN2LIFE.IR

******  اس ام اس های جدید اسفند ماه ******

با تشکر از بعضی دوستای عزیز که هروقت دورشون خالی میشه یادی از ما میکنن!
راضی به این همه زحمت نیستیم بخدا
اس ام اس  جدید


FUN2LIFE.IR

******  اس ام اس های جدید اسفند ماه ******


من تا حالا دوبار شکست عشقی خوردم ، دو بار هم مساوی کردم و
سه بار برنده شدم !

الانم با ۱۱ امتیاز تو رده پنجمِ جدول هستم …


FUN2LIFE.IR

******  اس ام اس های جدید اسفند ماه ******


ایرانسل در آینده ای نزدیک:
نیم ساعت بعد خواب :مشترک گرامی دوست پسرتون که همراه اول داشت
و نیم ساعت پیش به شما شب بخیرگفت الان داره با یه دختری به شماره ۰۹۳۶………..
اس بازی میکنه. بیا و ببین چه دل و قلوه ای بهم میدن کصافطا


FUN2LIFE.IR

******  اس ام اس های جدید اسفند ماه ******


الان که هنوز اوایل ترمه به درس های خود رسیدگی کنید
که ته ترم نگید ما را به اول ترم بازگردانید تا درس بخوانیم


FUN2LIFE.IR

******  اس ام اس های جدید اسفند ماه ******


یه دعا میکنم بلند بگو آمین!
خدایا تو این ایام دم عیدی صورت هیچ جوونی جوش نزنه :|


FUN2LIFE.IR

******  اس ام اس های جدید اسفند ماه ******


ضد حال يعنى اينكه عشق داريوش باشى، موهات و ريشت رو مثل داريوش بذارى …

بعد هركى ميبينتت بگه واى چقدر شبيه شهرام شپره شدى :|


FUN2LIFE.IR

******  اس ام اس های جدید اسفند ماه ******


یکی از دغدغه های زندگی من اینه که بدونم قیافه ما آدما اون قیافه ایه که تو آینه میبینیم یا اون قیافه ایه که وقتی از خودمون عکس میگیرم میبینیم ؟!!!


FUN2LIFE.IR

******  اس ام اس های جدید اسفند ماه ******

 

از همراه اول پیامک اومد اگه از پیام های تبلیغاتی ماخسته اید، کافیست عدد 1 را به 7786 بفرستید، منم خوشحال فرستادم 1

یهو جواب اومد مشترک عزیز، دیدی آخرش گول خوردی، اکنون شما وارد سامانه فال حافظ شدید، هر پیامک هشتاد تومن!!!


FUN2LIFE.IR

******  اس ام اس های جدید اسفند ماه ******


ینی مهمترین رسالت شبکه ی ۴ اینه که برنامه ها و فیلم هایی رو بذاره که ملت چیزی ازشون نفهمن !


FUN2LIFE.IR

******  اس ام اس های جدید اسفند ماه ******


خدایا من نه مخاطب خاص میخام نه پول نه کار. فقط منو از این گشادی فزاینده رهایی ده که به همه اینا خودم میرسم.


FUN2LIFE.IR

******  اس ام اس های جدید اسفند ماه ******


دوستان عزیزم…توسالی که گذشت، اگه دلتونو شکستم، حرفی زدم یا اذیتتون کردم… بسیارکارخوبی کردم!خواستم بگم تو سال جدید هم برنامه همینه….!
شاید بدتر هم بشه!!!


FUN2LIFE.IR

******  اس ام اس های جدید اسفند ماه ******


من روز زن رو به همه ی پسرایی که ابروهاشونو بر میدارن تبریک میگم :|


FUN2LIFE.IR

******  اس ام اس های جدید اسفند ماه ******


همیشه میگن مثل بچه آدم باش اما دقیقاً نمیگن

هابیل باشم یا قابیل!!

 

FUN2LIFE.IR

******  اس ام اس های جدید اسفند ماه ******

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید ...

سایت بروز فان 2 لایف

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با عوض کردن قالب سایت موافق هستید ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 424
  • کل نظرات : 113
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 262
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 286
  • بازدید ماه : 286
  • بازدید سال : 22,647
  • بازدید کلی : 308,374
  • کدهای اختصاصی
    فیلم و سریال
    آهنگ های جدید
    تــبلیغات متنی
    نرم افزارهای کاربردی
    v 24.0 Final

    chrome
    v 30.0.1599.101

    v 10.0.9200.16438

    v 17.0.1241.45 final

    v 7.0.302.0 Trial

    v 2014 14.0.0.4651

    v 6.18 Build 2

    Pro 10.0

    v 10.0.8 Full

    v13.0.3020.8

    2014.15.01400

    v 5.0 Final

    v 3.6.0.87

    v 11.5.0.228 Final

    v 4.1.1.13

    بخش آموزش


    دانلود تولبار ما

    سئو
    SEO Reports for fun2life.ir

    Webutation