loading...
پرتال تفریحی سرگرمی |سرگرمی برای زندگی|
اطلاعیه مهـــم
آخرین ارسال های انجمن
Sajad-Vahnan بازدید : 267 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

جوک های عاشقانه

 

* * * * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * * * * *

 

تا حالا دید کسی به اس ام اس حسودی کنه؟

من حسودی میکنم!

چون اس ام اس میتونه

بیاد پیشت ولی من نمیتونم

 

FUN2LIFE.IR

 

* * * * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * * * * *

 

عزیز دلم اگه تمومه تمومه دنیا جمع بشن

بخوان تورو از من بگیرن

میگم چرا شما زحمت کشیدید

خودم میاوردمش

 

FUN2LIFE.IR

 

* * * * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * * * * *

 

5جرع چشمایتم،

 4 پایه ی نگاتیم،

3 تاره شباتیم،

2 رشکه ی صفاتیم،

1 کلام خاک پاتیم......

 

FUN2LIFE.IR

 

* * * * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * * * * *

 

هروقت دلت برام تنگ شده،

متن زیر رو بخوون..!

.

.

.

ای  کلک چه زود دلت ربام تنگ شد؟؟

 

FUN2LIFE.IR

 

* * * * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * * * * *

 

گویند مرگ سخت است و

سخت تز از مرگ،

انتظار برای اس.ام.اس!

خیلی انتظار کشیدی؟

آره؟؟؟

 

FUN2LIFE.IR

 

* * * * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * * * * *

 

برو پایین، منو میبینی

.

.

.

.

.دیر اومدی رفتم

 

FUN2LIFE.IR

 

* * * * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * * * * *

 

دلم از دوریت پاره شد

دوختمش حالا تنگ شد.

 

FUN2LIFE.IR

 

* * * * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * * * * *

 

اک، اک، واکف اووک، وکواک، اووکواک

دیدی بالاخره زبون اردماهرو یاد گرفتی

فردا زبون کفترارو یاد میدم...

 

FUN2LIFE.IR

 

* * * * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * * * * *

 

برووو به جهنم

.

.

.

چون فقط تو میتونی بهشتش کنی...

 

FUN2LIFE.IR

 

* * * * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * * * * *

 

به حساب بانکی دلت میلیاردها بوسه واریز کردم

در تمام ساعات شبانه روز

میتونی بدون محدودیت ازش برداشت کنی.....

 

FUN2LIFE.IR

 

* * * * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * * * * *

 

روی یک سنگ نوشتم دووست دارم...

همون سنگ بخوره تو سرت

که این حرفا حالیت نمیشه...!!!

 

FUN2LIFE.IR

 

* * * * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * * * * *

 

ایندموقت دق مراد تتسودف

زحمت نکش از آخر بخون.

 

FUN2LIFE.IR

 

* * * * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * * * * *

 

اگه من لیلی باشم تو مجنون

اگه من شیرین بشم تو فرهاد

اگه من نرگس بشم تو سام

اگه من حوا بشم عمرا تو آدم بشی

 

FUN2LIFE.IR

 

* * * * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * * * * *

 

ای که پا گذاشتی رو قلب من!

ای که در را بستی به روی من!

در را باز کن که دستم مونده لای در

 

FUN2LIFE.IR

 

* * * * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * * * * *

 

قلب  خودت رو با قلب من قاطی نکن

چون قلبم رو قفل کردم

و نوشتم دور از دسترس کودکان

 

FUN2LIFE.IR

 

* * * * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * * * * *

 

چشماتو روی دلم دایورت کردیف

خیالی نیست!

حداقل از ویبره ورش دار

که اینقدر دلمو نلرزونه بامرام..

 

FUN2LIFE.IR

 

* * * * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * * * * *

 

میدونی فرق تو با آهن چیه؟

آهن زنگ میزنهف

ولی توحتی اس ام اس هم نمیدی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید ...

سایت بروز فان 2 لایف

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با عوض کردن قالب سایت موافق هستید ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 424
  • کل نظرات : 113
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 262
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 365
  • بازدید ماه : 365
  • بازدید سال : 22,726
  • بازدید کلی : 308,453
  • کدهای اختصاصی
    فیلم و سریال
    آهنگ های جدید
    تــبلیغات متنی
    نرم افزارهای کاربردی
    v 24.0 Final

    chrome
    v 30.0.1599.101

    v 10.0.9200.16438

    v 17.0.1241.45 final

    v 7.0.302.0 Trial

    v 2014 14.0.0.4651

    v 6.18 Build 2

    Pro 10.0

    v 10.0.8 Full

    v13.0.3020.8

    2014.15.01400

    v 5.0 Final

    v 3.6.0.87

    v 11.5.0.228 Final

    v 4.1.1.13

    بخش آموزش


    دانلود تولبار ما

    سئو
    SEO Reports for fun2life.ir

    Webutation