loading...
پرتال تفریحی سرگرمی |سرگرمی برای زندگی|
اطلاعیه مهـــم
آخرین ارسال های انجمن
Sajad-Vahnan بازدید : 332 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

شوخی های عاشقونه

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *

 

اگه باهات نیستم برات که هستم

اگه چشمات نیسمت نگات که هستم

اگه حرفات نیسمت صدات که هستم

اگه خودت نیستم فدات که هستم

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


قلب دخترا مث قبرستون میمونه

هرکی رفت توش دیگه بیرون نمیاد

ولی قلب پسرا

مثل هتل پنج ستاره است

معلوم نیست کی میره کی میاد.

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


اگه ی روز صبح از خواب بیدار شدی

دیدی تو ی اتاق تاریک و قرمز هستی

و تند تند داری تکون میخوری

یه وقت نترسیا.....

تو توی قلب منی

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *

 

کی میگه اقیانوس عشق ساحل نداره

پارو بزن تنبل خان

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


بی تو هرگز.....

با تو......

باید از بابام اجازه بگیرم....

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


فوت، فوت، فوت،

چیه!!؟؟

تا حالا مزاحم اس ام امسی ندیدی

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


برو ی سوزن بیار

سرکاری نیست برو

حالا تو سوراخ سوزن نگاه کن

نگاه کردی؟؟

دلم برات انقدر شده

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


اندازه ی یک کیلو خاکشیر دووستت دارم

حالا بشین بشمار ببین چندتا دوووست دارم

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


تموم گل های خوشبو دنیا روهم به پات بریم بازم کمه

چون پاهات خیلی بو میده

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


اگه ی روز رفتی از پیشم بی خبر.....

سوغاتی یادت نره

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


وقتی داری فکر میکنی که من دارم فکر میکنم

که توداری فکر میکنی که من به چی فکر میکنم

دلم میخواد که فکر کنی که من به تو فکر میکنم

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


تو دنیا ی نفر هست که به خاطر تو نفس میکشه

اونم دماغته......

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


برو پایین دعواست

.

.

.

.دیر رسیدی 110 بردشون

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


ای کاش خط میخی بلد بودم

شاید اینجوری میتونستم

حرفامو مث میخ بکنم تو

دل سنگت و مغز گیجت

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری

حالا توشدی تموم لحظه هام

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


اگه یه روز چشمات پر اشک شد

و نیازی به شونه های کسی داشتی

اصلا رو من حساب نکن

چون شونه هم مث مسواک ی وسیله ی شخصیه

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


الهی بری تو قلبم

بعد تمام رگهای قلبم بگیرن

و دیگه راه فراری نداشته باشی.

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


سلام ساراجون،

عزیم شنبه میام دم دانشگاه

میبینممت دلم برتا تنگ شده....

وقتی میبینی اس ام اس واسه تو نیست

برای چی تا آخرش میخونی؟هان؟

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


تق تق تق! کیه؟

من گدای دوره گردم

اومدم دورت بگردم

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


اگه بخوام دور دنیارو تو 80 روز بگردم

80روز دور تو میگردم

آخه تو تموم دنیای منی

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


222222222

برو پایین

..2..2.. 2222222دنیا دیگه مثل تو نداره

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تورا

هرگز نمیگیرد کسی قلب من جای تورا....

هیجان زده نشو پشت خاور نوشته بود

 

FUN2LIFE.IR

 

 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *


بلوتوث قبلت رو روشن کن

میخوام همه ی وجودم رو برات بفرستم

هه هه هه ویروس داشت الان میمیری

 

FUN2LIFE.IR


 * * * * * شوخی های عاشقانه * * * * *

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید ...

سایت بروز فان 2 لایف

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با عوض کردن قالب سایت موافق هستید ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 424
  • کل نظرات : 113
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 262
  • آی پی امروز : 198
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 315
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 505
  • بازدید ماه : 505
  • بازدید سال : 22,866
  • بازدید کلی : 308,593
  • کدهای اختصاصی
    فیلم و سریال
    آهنگ های جدید
    تــبلیغات متنی
    نرم افزارهای کاربردی
    v 24.0 Final

    chrome
    v 30.0.1599.101

    v 10.0.9200.16438

    v 17.0.1241.45 final

    v 7.0.302.0 Trial

    v 2014 14.0.0.4651

    v 6.18 Build 2

    Pro 10.0

    v 10.0.8 Full

    v13.0.3020.8

    2014.15.01400

    v 5.0 Final

    v 3.6.0.87

    v 11.5.0.228 Final

    v 4.1.1.13

    بخش آموزش


    دانلود تولبار ما

    سئو
    SEO Reports for fun2life.ir

    Webutation