loading...
پرتال تفریحی سرگرمی |سرگرمی برای زندگی|
اطلاعیه مهـــم
آخرین ارسال های انجمن
Sajad-Vahnan بازدید : 221 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

 

با بوی بد دهان چیکار کنیم...؟؟؟

 

با بوی بد دهان به طور قطعی خداحافظی کنید.....!!!!!

 

شما میتوانید این پست را در ادامه ی مطلب دنبال کنید....!!!!

 

با بوی بد دهان به طور قطعی خداحافظی کنید

موارد مختلفی که باعث بوی بد دهان می شوند عبارتند از :


1 - دلایل غیر مرتبط با حفره ی دهان مثل ناراحتیهای گوارشی معده، سینوزیت، کم آبی بدن، مصرف پیاز یا سیر و سیگار کشیدن.
2 -دلایل مرتبط با حفره ی دهان که به سه بخش تقسیم می شوند


_ دندانها :
وجود دندانهای پوسیده یا پرکردن نامناسب دندان ترمیم شده ، در اثر ایجاد گیرغذایی در موارد گفته شده به لثه ی محافظ دور دندان آسیب می رسد و به خودی خود می تواند موجب بوی بد دهان شود.

_ لثه :
با علائم مشخصه خونریزی و قرمزی بافت لثه که در اثر مسواک زدن غیر صحیح و خارج نشدن مواد غذایی از لثه، بوی بد دهان را نیز به همراه خواهد داشت.

_ زبان :
در گروه اندکی از افراد، بلند بودن جوانه های چشایی ( پرزهای زبان ) در بخش انتهای زبان می تواند عاملی برای ایجاد بوی بد دهان باشد که با مسواک زدن روی زبان معمولا" بوی بد دهان از بین می رود.
جرم های دندانی بر اساس ارتباط با لثه ای به دو گروه بالا لثه ای و زیر لثه ای که عاملی برای بوی بد دهان هستند تقسیم می شود :

- جرمهای لثه ای

چند راه برای جلوگیری از بوی بد دهان:


دهان خود را تمیز نگه دارید. این به معنی دو بار مسواک زدن و استفاده از نخ دندان در شبانه روز است. باقیمانده غذا میان دندانهای شما که سبب تشکیل باکتریها می شود تنها با نخ دندان بیرون می اید.
زبان خود را نیز تمیز نگه دارید. پس از هر بار مسواک زدن زبانتان را هم با مسواک بشویید که محل رشد باکتری ها نشود.
دهانتان را مرطوب نگهدارید. بزاق دهان ضد عفونی کننده های خدادادی هستند و بوی بد دهان در اول صبح به علت کم شدن ترشح بزاق است.
دهانتان را بشویید. پس از هر بار غذا دهانتان را اب بکشید زیرا گشتن اب در دهانتان می تواند غذاهای باقیمانده را از دهانتان خارج کند.
نعناع بجوید. گر چه خشبو کننده های دهان سبب ریشه کن شدن بوی بد دهان نمی شوند اما برای دقایقی می توانند بوی غذایی که خورده اید را از بین ببرند.
خوراکی هایی که از اجتماع باکتری جلوگیری می کنند همچون هویج و بادام زمینی یا پنیر کم چرب را برای عصرانه انتخاب کنید.
دهان شویی که از گیاه جعفری تهیه شده است میتواند درمان خوبی برای بر طرف کردن بوی بد دهان باشد. جالب اینکه می توان به راحتی چنین شوینده ای را در منزل تولید کرد.
بدین ترتیب که مقداری از ساقه جوان جعفری را خرد کرده به اندازه یک قاشق چایخوری از آن را در دو لیوان آب جوشانده البته این مخلوط را باید بعد از سرد شدن صاف کرد و روزانه دو یا سه بار دهان را با آن شستشو داد.
برای از بین بردن میکروب ها و یا زخم های دهان نیز میتوان چند ساقه ریحان را جوید که این کار تنفس را هم معطر خواهد کرد. چای تهیه شده از دانه تخم شنبلیله نیز برای از بین بردن بوی بد دهان و بدن بسیار موثر است.
دارچین نیز معطر کننده خوبی برای تنفس است و دانه هل با عطر فوق العاده اش اگر برای یک چند لحظه جویده شود میتواند بوی بد را از بین ببرد.میتوانید دارچین و عسل را برای صبحانه میل میکنید.
با جویدن تخم شوید نیز میتوان بوی بد دهان را تا حدودی از بین برد و همچنین افزودن زیره به غذا علاوه بر اینکه طعم خوبی به آن می دهد می تواند به از بین بردن بوی بد دهان کمک کند

برچسب ها دانلود تصوير با بوي بد دهان به طور قطعي خداحافظي کنيد،مشاهده جديد ترين تصوير با بوي بد دهان به طور قطعي خداحافظي کنيد،عکس با بوي بد دهان به طور قطعي خداحافظي کنيد،تصوير جديد با بوي بد دهان به طور قطعي خداحافظي کنيد،تصوير اين ماه با بوي بد دهان به طور قطعي خداحافظي کنيد،اخبار جديد در باره با بوي بد دهان به طور قطعي خداحافظي کنيد،تصوير کيفيت دار با بوي بد دهان به طور قطعي خداحافظي کنيد،تصوير مينياتوري با بوي بد دهان به طور قطعي خداحافظي کنيد،کاريکاتور با بوي بد دهان به طور قطعي خداحافظي کنيد،دانلود تصوير هاي با بوي بد دهان به طور قطعي خداحافظي کنيد،دانلود تصوير با بوي بد دهان به طور قطعي خداحافظي کنيد،عکس با بوي بد دهان به طور قطعي خداحافظي کنيد،اخبار با بوي بد دهان به طور قطعي خداحافظي کنيد،خبر با بوي بد دهان به طور قطعي خداحافظي کنيد،دانلود جديد ترين اخبار با بوي بد دهان به طور قطعي خداحافظي کنيد،اخبار جديد با بوي بد دهان به طور قطعي خداحافظي کنيد،بهترين اخبار با بوي بد دهان به طور قطعي خداحافظي کنيد،سايت اخبار با بوي بد دهان به طور قطعي خداحافظي کنيد،خبر هاي با بوي بد دهان به طور قطعي خداحافظي کنيد،اخبار جديد با بوي بد دهان به طور قطعي خداحافظي کنيد، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید ...

سایت بروز فان 2 لایف

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با عوض کردن قالب سایت موافق هستید ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 424
  • کل نظرات : 113
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 262
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 370
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 560
  • بازدید ماه : 560
  • بازدید سال : 22,921
  • بازدید کلی : 308,648
  • کدهای اختصاصی
    فیلم و سریال
    آهنگ های جدید
    تــبلیغات متنی
    نرم افزارهای کاربردی
    v 24.0 Final

    chrome
    v 30.0.1599.101

    v 10.0.9200.16438

    v 17.0.1241.45 final

    v 7.0.302.0 Trial

    v 2014 14.0.0.4651

    v 6.18 Build 2

    Pro 10.0

    v 10.0.8 Full

    v13.0.3020.8

    2014.15.01400

    v 5.0 Final

    v 3.6.0.87

    v 11.5.0.228 Final

    v 4.1.1.13

    بخش آموزش


    دانلود تولبار ما

    سئو
    SEO Reports for fun2life.ir

    Webutation